Díjak, minősítések

Szállodánk nyitása óta fontos számunkra, hogy megmérettessük magunkat, visszajelzést kapjunk díjak és minősítések formájában munkánk színvonaláról, vendégeink megelégedettségéről.

Az év legbarátságosabb szállodája

legbaratsagosabb-szalloda200wAz Év Legbarátságosabb Szállodája Verseny”-en közel 90.000 utazó szavazott arra, hogy melyik szálloda személyzete volt a figyelmesebb, legbarátságosabb. A versenyben két kategóriában nevezhettek a szállodák – az 50 szoba alatti, valamint az 51 szoba feletti csoportban – és több, mint 94.000 szavazatot adtak le az utazók a kedvelt szállodáikra.
A versennyel a hazai turizmus erősítése, a szállodaipar és a vendéglátás „imidzsének” javítása volt a cél. A Szállodaverseny hitelességét mutatta, hogy a kezdeményezés mellé állt több médiaszemélyiség is.

Díjunk: Az év legbarátságosabb szállodája  2013

 

Develor Aranycsillag díj

aranycsillag-w

 

aranycsillag200wA Develor piacvezető tréning- és tanácsadó cégként több ügyet is felvállalt az elmúlt években annak érdekében, hogy a hazai képzések általános színvonala, szakmaisága javuljon, így az ezáltal létrejött érték mérhető és érezhető legyen.
A legtöbb tréninget vásárló vállalat több száz képviselője jelölte a díjra azokat a szállodákat, amelyek a legjobb feltételeket tudják biztosítani a vállalati tréningek, szakmai továbbképzések, csapatépítő programok számára. Szavazataik alapján az Aranycsillag Tréninghelyszín Díj elismerést négy szálloda kapta meg.

 

Díjunk: Develor Aranycsillag díjas tréning helyszín – 2013

 

Az év szállása – szallas.hu

logo-evszallasa-200wAz év szállása verseny Magyarország turisztikai kulcseseménye. Rangos szállodák mérettetnek meg ezen a versenyen. A Szallas.hu, mint a hazai piacvezető szállásközvetítő portál adja át a magyar turizmus legkiemelkedőbb minőségi díjait.
A tavalyi év tapasztalatai alapján érdemes ringbe szállni, hiszen a korábbi nyertesek átlagosan 50 százalékos forgalomnövekedést értek el a díj megszerzése óta.
A díj alapítóinak legfőbb célja, hogy a díj által elismerésre kerüljön a rengeteg kemény és összetett munka, ami egy szálláshely üzemeltetésével jár, illetve hangsúlyozni szeretnék a minőség fenntartásának és javításának fontosságát is Magyarországon.

Díjaink:

Az év szállása 2013 – Népszerűségi díj 1. helyezett
Az év szállása 2014 – Népszerűségi díj 2. helyezett

 

CSR Hungary

CSR-Hungary200wAz utóbbi évek alatt (2008-tól) presztízsértékű vált Vállalati Felelősség Díj a CSR Hungary Díj 2014-ban is a legkiemelkedőbb felelős és fenntartható kezdeményezéseket, termékeket, szolgáltatásokat, projekteket értékeli.
A 2008-ban nyilvánosan is megalapított Magyar Üzleti Felelősség Díja, egy hazai „alulról” jövő, önálló kezdeményezés eredménye, mely évente értékeli Magyarország legkiemelkedőbb felelős és fenntartható kezdeményezéseit, projektjeit, és menedzsmentrendszereit az üzleti szektorban.
Összehangolva a helyi értékeket a nemzetközi szakmai igényekkel. Ma már a vállalati felelősség és a fenntarthatóság piaci értéket és versenyképességét növelő tényezővé vált.

 

Díjunk: CSR Hungary – Felelős Családi Vállalkozás 2014

 

IACC – Nemzetközi Konferenciahelyszín

 

Minősítésünk: IACC – Nemzetközi konferencia helyszín – 2015

 

Travel Channel – Legszebb kis hotel 2015

travel_logoA Travel Channelen tavaly óta látható az „A lehetetlen szálloda” című műsor, amelyben Anthony Melchiorri vendéglátóipari szakember és csapata kis amerikai hoteleknek segít abban, hogy talpon maradjanak, illetve nyereségesebbek legyenek. Legyen szó az épület feltűnőbbé tételéről, a szobák csinosításáról, szervezeti átalakításokról vagy éppen egy szállodai tolvaj elcsípéséről, minden problémát megoldanak. Január 24-én a sorozat új évada indul el, ebből az alkalomból hirdette meg a televíziós csatorna a pályázatot hazai kis szállodák számára.

A pályázat célja, hogy felhívja a figyelmet a magyar hotelekre, népszerűsítse őket a nagyközönség körében.  A Travel Channel a Szeretlek Magyarország.hu oldallal együttműködve kereste 2015 legszebb kis hotelét, panzióját.

Díjunk/ minősítésünk: Első 15 Legszebb Kis Hotel kategória – 2015

 

 

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Online ügyintézés

Fizető eszközök

Élmények

Pin It on Pinterest