Foglalás
Bezár

Díjak, minősítések

Szállodánk számos hazai és nemzetközi elismeréssel büszkélkedehet. Ezeket soroljuk fel itt.

Az év konferenciaszállodája és Az év felnőttbarát szállodája - Az Utazó Magazin



Az Utazó Magazin szavazása alapján 2020-ben a legjobb turisztikai szolgáltatóinak járó díjak között a Duna Relax Hotel nyerte el a Az év konferenciaszállodája díjat, majd 2021-ben pedig szállodánk kapta Az év felnőttbarát szállodája elismerést.

Luxury Hotel Awards



A 2006-ban alapított World Luxury Hotel Awards szavazáson a világ szállodái a vendégek tapasztalatai alapján mérik össze teljesítményüket. 2017-ben a ráckevei Duna Relax Hotel**** a Luxury Riverside Hotel & Luxury Business Hotel kategóriában Country Winner-, a Luxury Banquett/Event Hotel kategóriában pedig Regional Winner-díjban részesült. Az üzemeltető nevében a díjakat a svájci Kulm Hotel St. Morizban Sárvári Krisztina, szállodáink igazgatója vehette át.

A szállodaipar Oscarjának tartott World Luxury Hotel and Spa Awards díjainak különlegessége, hogy a luxusszállodákat és gyógyfürdőket, illetve azok szolgáltatásait maguk a vendégek osztályozzák, értékelik a saját élményeik alapján. A versenyben a világ minden tájáról számos kategóriában nevező prémium hotelek és spák közül azok részesülhetnek elismerésben, amelyeknek a korábbi vendégei a legtöbb szavazattal erősítik meg azok kiválóságát. A szavazásban évente több mint 300 ezer vendég vesz részt. A World Luxury Hotel Awards díja tehát jelzés értékű, a leendő vendégek számára mutatja a régiek megelégedettségét, bizonyítja a szálloda megbízhatóságát és szolgáltatásai magas színvonalát.

Minősítésünk: IACC – Nemzetközi konferencia helyszín



Az International Association of Conference Centers (IACC) az egyetlen nemzetközi szakmai egyesület, amely kis és közepes méretű konferencia, képzési valamint meeting helyszíneket tömörít egy olyan szervezetbe, melynek szigorú szakmai követelményrendszerének betartásáért minden egyes tagja felel. Az IACC rendszeresen ellenőrzi az átfogó globális kritériumok és szabványok alkalmazását a konferencia helyszíneken, olyan területeken, mint a tárgyalótermek felszereltsége, dizájn elemei, ergonómiai szempontjai, az ételek és italok választéka és minősége, szolgáltatásokkal kapcsolatos előírások, valamint a vendégszobák felszereltsége és enteriőre..

CSR Hungary – Felelős Családi Vállalkozás



Az utóbbi évek alatt (2008-tól) presztízsértékű vált Vállalati Felelősség Díj a CSR Hungary Díj 2014-ban is a legkiemelkedőbb felelős és fenntartható kezdeményezéseket, termékeket, szolgáltatásokat, projekteket értékeli. A 2008-ban nyilvánosan is megalapított Magyar Üzleti Felelősség Díja, egy hazai „alulról” jövő, önálló kezdeményezés eredménye, mely évente értékeli Magyarország legkiemelkedőbb felelős és fenntartható kezdeményezéseit, projektjeit, és menedzsmentrendszereit az üzleti szektorban. Összehangolva a helyi értékeket a nemzetközi szakmai igényekkel. Ma már a vállalati felelősség és a fenntarthatóság piaci értéket és versenyképességét növelő tényezővé vált.

Népszerűségi díj 2. helyezett Az év szállása – szallas.hu



Az év szállása verseny Magyarország turisztikai kulcseseménye. Rangos szállodák mérettetnek meg ezen a versenyen. A Szallas.hu, mint a hazai piacvezető szállásközvetítő portál adja át a magyar turizmus legkiemelkedőbb minőségi díjait. A tavalyi év tapasztalatai alapján érdemes ringbe szállni, hiszen a korábbi nyertesek átlagosan 50 százalékos forgalomnövekedést értek el a díj megszerzése óta. A díj alapítóinak legfőbb célja, hogy a díj által elismerésre kerüljön a rengeteg kemény és összetett munka, ami egy szálláshely üzemeltetésével jár, illetve hangsúlyozni szeretnék a minőség fenntartásának és javításának fontosságát is Magyarországon.

Népszerűségi díj 1. helyezett Az év szállása – szallas.hu



Az év szállása verseny Magyarország turisztikai kulcseseménye. Rangos szállodák mérettetnek meg ezen a versenyen. A Szallas.hu, mint a hazai piacvezető szállásközvetítő portál adja át a magyar turizmus legkiemelkedőbb minőségi díjait. A tavalyi év tapasztalatai alapján érdemes ringbe szállni, hiszen a korábbi nyertesek átlagosan 50 százalékos forgalomnövekedést értek el a díj megszerzése óta. A díj alapítóinak legfőbb célja, hogy a díj által elismerésre kerüljön a rengeteg kemény és összetett munka, ami egy szálláshely üzemeltetésével jár, illetve hangsúlyozni szeretnék a minőség fenntartásának és javításának fontosságát is Magyarországon.

Develor Aranycsillag díjas tréning helyszín



Az év legbarátságosabb szállodája díj



Az Év Legbarátságosabb Szállodája Verseny”-en közel 90.000 utazó szavazott arra, hogy melyik szálloda személyzete volt a figyelmesebb, legbarátságosabb. A versenyben két kategóriában nevezhettek a szállodák – az 50 szoba alatti, valamint az 51 szoba feletti csoportban – és több, mint 94.000 szavazatot adtak le az utazók a kedvelt szállodáikra. A versennyel a hazai turizmus erősítése, a szállodaipar és a vendéglátás „imidzsének” javítása volt a cél. A Szállodaverseny hitelességét mutatta, hogy a kezdeményezés mellé állt több médiaszemélyiség is.

Hírlevél feliratkozás
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy azonnal, az elsők között értesüljön kedvezményes ajánlatainkról!